سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیاموزید و آرامش و بردباری را برای دانش فرا گیرید و از دانشمندان متکبّر نباشید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :2
کل بازدید :2798
تعداد کل یاداشته ها : 8
103/2/17
3:44 ص

 

 

کارشناسان تغذیه می گویند نوشیدن چای می تواند از چاقی از خوردن هله هوله و فست فود ها جلوگیری کند. به گزارش ایسنا این متخصصان هم چنین دریافته اند که مصرف منظم چای ،تغییرات خرب ومضر در خون را که ناشی از مصرف مواد غذایی چرب هستندسرکوب کرده ومانع از این تغییرات می شود.

به گزارش روزنامه دیلی میل،این تغییرات اغلب منجر به بروز دیابت نوع دوم می شود.این آزمایش که تاکنون روی موش های آزمایشگاهی صورت گرفته نتایج امیدوار کننده ای داشته است که برای انسان هم می تواند مفید باشد.

بنابر این گزارش،کارشناسان علوم تغذیه ای در انگلیس متوجه شدند که هر دو نوع چای سبز و سیاه می توانند موجب لاغری و مانع از افزایش وزن ناشی از خوردن غذای چرب شوند.


90/4/29::: 9:18 ع
نظر()
  
  

 

  1. بدن ما در روز ،10 میلیارد پوسته تولید می کند.این واقعیت نشان می دهد که بهتر است روکش و ملحفه تان را به طور منظم بشویید زیرا این مقدار پوسته در سال چیزی در حدود 2 کیلوگرم پوست می شود.
  2. هر ساعت از روز بدن ما باید یک میلیارد سلول را جایگزین کند.
  3. اسید معده آنقدر قوی است  که حتی فلز روی را هم حل می کند.اما دلیل این که ما با اسید معده خودمان آسیب نمی بینیم این است که سلولهای برای محافظت  از ما در برابر خودمان لایه ی پوششی ایجاد کرده اند.
  4. شش ماه طول می کشد که ناخن به طور کامل روی انگشتان  رشد کند به همین دلیل افتادن یک ناخن آسیب دیدگی بسیار دردناکی است و به مدت طولانی ظاهر زننده برای انگشتانمان ایجاد می کند پس حسابی مراقب ناخن هایتان باشید.
  5. استخوان انسان به اندازه گرانیت سخت است و قادرند فشار و نیروی بسیار زیادی را تحمل کنند.
  6. هر شب که می خوابیم ،کمی رشد می کنیم در طول روز نیروی جاذبه ،ستون فقرات ما را منقبض می کند و شب دوباره به همان نقطه ی شروع می رسیم.
  7. صدای ما در روز،قبل از این که کششی به دیافراگم و تارهای صوتی مان بدهیم فرکانس پایین تری دارد.
  8. هر کلیه،بیش از هزار فیلتر دارد.به همین دلیل است که باید مقدار زیادی آب بنوشیم تا بدن روی مواد مغذی و مایعات تازه در سیستم عملیات انجام دهد.

90/4/29::: 7:51 ع
نظر()